MÜÜGITINGIMUSED
Veebipoe pood.vembutaja.ee (edaspidi Veebipood) omanik on
Mäng ja Rõõm OÜ
Aadress: Melissi 13-2, Tõrvandi
Registrikood: 12580238
KMKR: EE101686909
e-mail: info@mangjaroom.ee
telefon: (+372) 5346 6042
Isikuandmed
Ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) kasutame ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
Mäng ja Rõõm OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Mäng ja Rõõm OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.”
Uudiskirju ja pakkumisi saadame ainult siis, kui ostja on selleks veebilehel soovi avaldanud.
Kauba tagastamine
Kui ostetud toode ei ole Teie jaoks sobiv, saad selle tagastada 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist. Selleks esita vabas vormis kauba tagastamise soov, kuhu märgi tehingu number ja probleemi kirjeldus ning saada info@mangjaroom.ee
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse Eestisse ning tooted jõuavad laos olevad kaubad jõuavad üldjuhul kohale 1-3 tööpäevaga. Tellitavate kaupade puhul võib tarne olla pikem, kuid siis on vastav märge Lisatud ka toote kirjeldusse.
Tellimuse vormistamine ja ostukorv
Toote ostmiseks vali toote, värv, kogus ja vajuta “Lisa Korvi”. Peale seda ilmub toode ostukorvi.
Selleks, et saaksime tellimuse Sulle kätte toimetada, sisesta vajalikud kontaktandmed ning vali, kust soovid oma kaupa kätte saada.
Seejärel kuvatakse ekraanil ostusumma ning saad valida endale sobiva makseviisi: pangalingi kaudu või tasumine ülekandega milleks on Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay.
Mäng ja Rõõm OÜ e-poe tehinguid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Peale makseviisi valimist hakatakse Teie tellimusega tegelema.
MÜÜGITINGITUSED
Müügilepingu kehtivus, kauba-ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kaubakättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes. Müüdavatele kaupadele ei lisandu käibemaksu.
Mäng ja Rõõm OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Mäng ja Rõõm OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.”
Tellimuse muutmine
Kui soovite peale tellimuse saatmist veel midagi muuta või täpsustada, siis saatke kohene teade info@mangjaroom.ee
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
TELLIMUSE MUUTMINE
- Juhul kui soovid peale tellimuse saatmist midagi veel muuta või täpsustada, saatke sellekohane teade info@mangjaroom.ee
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse ainult Eesti siseselt. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Erandlikel juhtumitel (nt. jõulud või muud pühad või mingi toode on laost otsas) on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Kauba kättesaamiseks on järgnevateks valikuteks Omniva ja Smartpost itella pakiautomaadid.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigus seaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele]. https://www.riigiteataja.ee/akt/961235?leiaKehtiv
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab müügitingimuste lõpust ning saata see e-posti aadressile info@mangjaroom.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@mangjaroom.ee või helistada telefonil: (+372) 5346 6042
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest, andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@mangjaroom.ee või helistada telefonil: (+372) 5346 6042. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada https://komisjon.ee/et. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
Justiitsministri 17.12.2013. a määrus nr 41
„Sidevahendi abil sõlmitud lepingust ja väljaspool äriruume sõlmitud lepingust taganemise avalduse tüüpvormi ja taganemise näidisjuhendi kehtestamine”
Lisa 1
Sidevahendi abil sõlmitud lepingust ja väljaspool äriruume sõlmitud lepingust taganemise avaldus